mandag 10. august 2009

Slutt på ferien for i år

Har ikke blitt så mye strikking i det siste , for nå har jeg begynt å jobbe igjen. Driver med så mange strikkeprosjekter , men nå må jeg konsentrere meg om å strikke ferdig noe jeg har tatt på meg . Skal strikke en Tigergenser med bukse i str 2 år , og en Tigergenser i str 5 år... Noen ganger angrer jeg , men har kommet godt i gang med buksa. Selv om jeg måtte rekke opp hele det ene benet.

Ellers har vi begynt litt forberedelser til skiolestart for eldstemann. Han skal gå på folkehøgskole dette året , og trenger en del ting til internattilværelsen. Dyne , pute , sengetøy, håndklær,litt nytt tøy , skittentøy kurv m.m.

Prinsessa har startet sitt 2. år i barnehagen , og koser seg der.
Hun fyller 4 år den 9. september , og drømmer om prinsessebursdag her hjemme..

Jeg er tilbake på jobb på sfo , og fra neste uke har jeg timer i skolen også. Det nye i år , er at jeg skal være med 1. klassingene både på skolen og på sfo. Gleder meg!! De 6åringene som alt har startet på sfo etter sommeren er bare så gromme.... :o)

Ingen kommentarer: